Studeren in Bloemfontein - Reisverslagen van Marja Wildschut - WaarBenJij.nu Studeren in Bloemfontein - Reisverslagen van Marja Wildschut - WaarBenJij.nu

Studeren in Bloemfontein

Het komende halfjaar zal ik Zuid-Afrika en omstreken doorbrengen. Van eind mei/begin juni zal ik hard aan de bak moeten om al mijn toetsen te halen en is er alleen maar tijd voor kleine tripjes, maar de laatste 2 maanden, zal ik langer op vakantie gaan en is het de bedoeling om ook de omliggende landen - Namibië, Zimbabwe, Botswana, Mozambique, en misschien zelfs Zambia - te bezoeken.

Recente Reisverslagen:

06 Oktober 2016

Deel 6: Zuidelijk Afrika; zon, zee, strand, natuur

14 Juni 2016

Deel 5: Waar de woestijn de oceaan ontmoet

31 Mei 2016

Deel 4: Big 5 en Zanzibar :)

10 April 2016

Deel 3: Easter break en Zweden :)

18 Maart 2016

Deel 2: Protesten, toetsen en (bijna) vakantie
Marja

Hi guys! Ik zal het komende halfjaar in Zuid-Afrika doorbrengen. Ik ben op 25 januari vertrokken uit Nederland en kom 30 juli weer terug in Nederland. Ik studeer momenteel aan de universiteit van de Vrijstaat in Bloemfontein. Mijn verhalen zullen vooral over de vakantie gaan, want over het studeren hier is niet heel veel te vertellen ;)

Actief sinds 20 Feb. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6908

Voorgaande reizen:

25 Januari 2016 - 30 Juli 2016

Studeren in Bloemfontein

Landen bezocht: